Zamestnanie: Špecialista klientskej podpory

« späť na zoznam inzerátov 1500 € za mesiac cca 0,00 CZK

Náplň práce:
Spoločnosť Piano hľadá Špecialistu klientskej podpory a prevádzky informačných a komunikačných technológií, ktorý bude zodpovedný za úspešnú technickú implementáciu nášho softvéru pre nových klientov a slúži ako inžinier eskalácie technickej podpory úrovne 2.

Medzi hlavné povinnosti patria:
-Vývoj a kódovanie pre klientov - PHP, Java, Javascript
-Komunikácia s Client Support tímom a implementačným tímom klienta
-Expertíza v oblasti integrácie s príslušnými a súvisiacimi nástrojmi a systémami, ktoré naši klienti používajú, vrátane odbornosti v používaní našich rozhraní APIs
-Znalosť nášho softvéru - ako je softvér navrhnutý a vyvíjaný, ako pracujú jednotlivé funkcie
-Spolupráca s manažérom implementácie Client Support tímu pri vytváraní projektového plánu
-Vedenie technického tímu klienta pri tom, ako implementovať a integrovať náš softvér, využitie existujúcej technickej dokumentácie + útržky kódov ako aj vytváranie novej
-Technické riešenie problémov a neustála technická podpora počas implementácie - kontaktná osoba pre implementačný tím klienta, keď sa vyskytnú technické problémy alebo otázky
-Odstraňovanie problémov s integračným kódom, testovanie volaní a odpovedí API, overovanie výsledkov testov
-Pokračujúca podpora po implementácii. Poskytovanie technickej podpory úrovne 2 pre 10% problémov s pokračujúcim využívaním našich nástrojov našimi klientmi, ktoré vznikajú a sú nad rámec odborných znalostí našich spolupracovníkov technických riešení
-Vytvorenie dokumentácie na zefektívnenie procesu implementácie alebo riešenie konkrétnych požiadaviek klienta – vedenie knižnice dokumentov a nástrojov, ktoré uľahčujú implementáciu a testovanie

Lokalita: Bratislava

Ponúkaný plat: 1500 € za mesiac

Kontaktná osoba:
Stránka: http://istp.sk/pracovna-ponuka/1723953/specialista-klientskej-podpory

Kontaktovať zamestnávateľa:
Reagovať na ponuku

23.09.2020

Niečo podobné ďalšie inzeráty